cari pe tuh..???

me beloved followers..

Thursday, February 25, 2010

bukan niat diri ku....


sedar x sedar relationship aku ngn "HS" da end almost 1 year... but i never realize dat almost everyday, i never not 2 think about him.. until dis day... recently, i think about him more than any1 else... 1 cnt tell any1 even my best friend... i dont want them 2 feel sory 4 me.. dis feeling is real... tapi sumting yg aku pasti... aku x kn balik ngn dia... cukup hati aku terluka untuk byk kali slama aku ngn dia... wlupn aku tahu bg aku byk kenangan manis aku ngn dia tp apa guna lau cuma aku sorg je yg ingt suma 2... suma kenangan manis kami menjadi kenangan pahit aku...

aku dpt rsa gak yg semakin aku 'suka' ngn 'mr.a2z' aku semakin aku kuat igt ngn 'HS'.. lau ckp sal dia je tetba mud aku leh ilg... jumpa len kali ah...

Monday, February 22, 2010

citer tentang dia...

tinta ku...
apa khabar ari ni? arap sehat sentiasa... aku d cini sedang asyik melayan prasaan... hehe
aku nk citer yg aku da wat perkara giler demi dia... bukan giler pe gak... x wat mati pn... lau x tahan msuk hspital je... hehe
sebenar nya ada stu ari 2 aku dpt makanan free... benda yg 1st tym aku makan... tp sedap giler... smpi x leh stop aku makan... ye la... org bg free kn... 

hehe benda 2 kne bhg2 sebnar nye tp kwn aku x dpt makan jd aku tlg makan tuk dia... hehe pas tu aku kna bg ngn 3 org lg kwn aku... tp aku dpt bg ngn 2 org je... yg sorg 2 punye lah susa nk bagi... huhu org ngh bz... janji mlm, x dpt gak, janji awl pg, x dpt gak... last2 da x elok da... huhu cian ngn makanan 2... sedap g 2... d sebab kn prasaan x smpi ati( konon la, pdhl syg) aku makan benda 2 wlupn aku tau da x elok... 

hehe nseb bek la pewot aku ni kebal punye... hehe lau x beguling aku atas katil kesakitan pewot... hehe best la.... wlupn aku tau dia suka org len tp cukup bg aku tuk hanya menyukai dia diam2... amcm jiwang x??? miahaha

lepas tu... ari ni aku terserempak ngn dia g... hepi nye... tp yg bongok nye aku, aku ternganga kn mulut aku depan dia... mcm la x penah nmpk dia... itu la efek kuat nya cintun aku ngn dia kot... geli x??? haha apa2 pn dia guna bg aku dia tetap yg paling smat skali... ceh... org ckp lau da suka mcm 2 la... suma nya smat...

sorg manusia ni,( sbnrnya aku je prasan lbey) mamat kepsi ni, dia suka tul jual mahal ngn aku, skali aku jual mahal ngn dia punya dia riso... nnt citer g ah... tetba sket pewot la... nk o'oo jap... huhu

kepsi lg???

Friday, February 19, 2010

my little sis's poem..

lonely

at the blossom midnight

slowly

sitting under a gardenia tree

plucking the balalaika guitar

about to play the adagio

staring at the shining moon

like a bard missing his lovers

that

bring back a long dead memory about cherry

even if,

cherry juz like ads at the tv

just step in mind

sometimes caught in my eyes for a while

still remember

the sound of gramble whiskers with pale

while enjoying the taste of mozzarella bread

the smell of bitter hot coffee and the morning scenery

it is the day

the day before i go

when i am feeling like i have to take my arms at the arsenal

so that i always wishing for

i wish for dogs' death

then i will got the conclusion for my revenge

i will keep our memory together

until the end till cherry dead...

aku dan kenangan silam ku...

tinta ku...
yesterday, i go out wt 1 of my beloved fren.. i love him more then my self.. he is the best person i ever knew.. i just want u to know dat i feel hepi hanging out wt him.. i hope, our relationship never end..
tintaku..
adik dia bg aku present.. baju kurung... kata nya mak dia yg pilih.. tharu sungguh aku.. semoga hari2 yg mendatang akn menjadi lebih indah....


kepsi...=P

Wednesday, February 17, 2010

doa seorang kekasih...

ya Allah, Ya tuhanku yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang... jika di takdirkan dia bukan jodoh ku, Engkau hapus kan lah segala perasaan rindu, dendam, kasih dan sayang aku untuk dia... agar aku tidak mengharap dan terus mengharap pada yang x pasti.. hanya pada-Mu aku memohon dan meminta...

Ya Allah, Ya tuhan ku Yang Maha Mengetahui segala isi alam-Nya.. engkau temu kan lah insan ini dengan perempuan yang baik-baik... Engkau lebih tahu akan jodoh dan pertemuan manusia.. aku sudah cukup gembira jika insan yang aku sayang tersenyum bahagia...

Mr. A2z, diri ini ingin sangat diri mu tahu bahawa diri ini sungguh suka akan diri mu.. maaf kan diri ini andai nya segala perbuatan diri ini membuatkan diri mu membenci diri ini.. sungguh dengan melihat diri mu dari jauh sudah cukup untuk membuat diri ini tersenyum sepanjang hari.. terima kasih kerana hadir dalam diri ini walaupun yang rasa hanya diri ini.. 

tiramisu

Friday, February 12, 2010

20th of NORFADILA MD NORAN..




this pic is when we celebrate 'mama' busday... d cake is so yummy... tiramisu is our favorite... emmm.... yummy... i like it... miahahaha



i want 2 share to all about my beloved fren... both of dem are my beloved fren in my uni.. i like dem more dem my self... 4 me, dey r evryting to me... the blue 1 is my rumate... i call her 'momey' and the pink 1 is 'mama'.. dey are d 1st person who stand beside me if i sad... dey always tell me d truth even dey know it will hurt me... i realy love dem so much... even 4 me, we know each other in d short tym but we understand each other... for my beloved fren... i'm so sory if i ever hurt your heart... i realy sory.. but i want u to know dat i love u so much....

at last....


last night is d happiest day 4 me.. bcoz, finally he talk 2 me...
we never talk b4 dis.. huhu but i relly hepi...

he: nk g mne ni?

me: nk g meeting.. (dia angguk ngn senyum)

dia nk jln trus aku pgl dia...

me: x balik ke??

he: balik mne?

me: balik uma la...

he: ooo... x tau g... tiket lum beli g...

me: meh kta dating... (dia juz senyum je)

aku nyesal sbb ckp mcm 2 ngn dia... huhu tp epi nya dpt ckp ngn dia...wlupn tym meting aku tlh d mara... tp psaan epi 2 mhilang kn psaan sedih sbb kna mara... hehehe

azzah pnjm pic jap eh...

Thursday, February 11, 2010

tetbe rindu...

i realy miss dis guy... actually, i like him from d very 1st i know about him.. i never realize dat we actually almost same course... d way he stare, d way he smile, d way he talk, and evryting about him i like it..


he is d 1st person i tink more den my ex-bf... b4 dis, even sum1 is very ensom, i still sinking about my ex-bf... till now... hehe he so smat.. he not ensom, but he so gud looking n nice person.. but now, i tink we more den fren but almost to enemy.. huhu dat why i say i miss him so much..


he never know dat i like him, n i dnt want him know too.. huhu if 1 day he read dis post.. i realy hope dat he will 4give me.. becoz i put his pic on my blog..


p/s: my ex-bf mcm nk balik ngn aku je... huhu u r my 1st love but u hurt me so much, so i dono if i cn accept u again... huhu

holiday tyms....

start from dis saturday, my uni will be silent... we can only heard sound of wind... sunyi sepi... evrybody want go home... but me, mayb not... i only staying at my room 4 the whole week... wuhuhu not sad but maybe a litle bit boring... i wonder.. my mr a2z will go home or not... i will gona be miss him la... huhu
melaka tym..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget